ERSUN YANAL GELİYOR MU?


Fenerbahçe`de yaşanan ağır yenilginin ardınndan, taşlar yerinden oynadı Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç sessizliğini an itibariyle bozmuş değil.
Sportif Direktör Comolli ve Teknik Direktör Phillip Cocu için tehlike çanları fazlasıyla çalıyor.
Bir fanatik ve Ali Koç aşığı olarak ona güvenimiz sonsuz iken benim gibi bizim gibilerin dışında güveni çabuk sarsılan sabırsız taraftarlar için radikal kararlar alması gerekmektedir.
Ali Koç`a şuan yapılan her eleştiri hem haklı hem haksızdır. Fenerbahçe`nin bulunduğu mali kriz sebebiyle fevri kararlar alınmanın ne kadar büyük yanlışlar doğuracağını tahmin edebilen bir yönetim olduğunu görebiliyorum, şuan şampiyonluktan çok borçlara odaklanmış bir yönetim görüyorum ve bu önceki yönetimin suçu olduğunu tüm kamuoyu bilmektedir. Fenerbahçe taraftarı sabırlıdır, başkadır, takımına ve başkanına aşıktır. Ali Koç sportif anlamda başarı sağlamasa bile Fenerbahçe`nin geleceğini kurtarmakta aynı zaman da hazırlamaktadır. Hem borçları ödemekte hem de altyapıya büyük önem vererek diğer kulüplerin yapamadığını yapmaktadır. Diğer kulüplerin dillendiremediğini sayın Ali Koç fazlasıyla dillendirmiş, kendi bulundukları durumu anlatıp diğer kulüpleri bile düşünerek gerekli önlemler alınmasını dile getirmiştir. Fenerbahçe düze illaki çıkacaktır. Önümüzdeki 5 sene içinde Fenerbahçe çok farklı bir takım olarak karşımıza çıkacak Galatasaray, Trabzonspor, ve bir çok anadolu takımı reform kararlar almazlar ise batma seviyelerine gelecektir.
Şöyle düşünün bugün şampiyon olup 1 milyar EURO borcumuz da olabilirdi, Roberto Carloslar, Naniler, RVP ler bu takıma nasıl geldi zannediyorsunuz?
Şuan onların borçlarının hepsini Ali Koç ödüyor.
Bu adama kızarken biraz geriye dönüp geçmişimize bakmamızı öneriyorum.
Kusura bakmayın başlıkla çok alakasız bir duruma gelmiş yazım şuan farkettim. ERSUN YANAL GELECEK, AMA ŞUAN DEĞİL.

Yorum Gönder

0 Yorumlar