Yuval Noah Harari Yeni kitabı ( ilk bakış )





1 Eylül itibariyle satışa çıkan yeni kitabı 21. Yüzyıl için 21 Ders adlı kitabını almış bulunmaktayım, an itibari ile belli bir yere kadar gelmiş olmamla beraber diğer 2 kitabı tekrarladığını, çok fazla şey koyamadığını düşünüyorum.
Kitapta şuan 85. sayfa da olmamla beraber ilk kitabında insanın geçmişini ikincisinde ise geleceğini anlatmıştı, bu kitabında ise yakın geleceği ve olan şeyleri anlatmakla yetinmiş, her hangi bir popular science aboneliği olan herkesin kolayca erişebileceği bilgileri kitap haline getiren Harari şuana kadar beni hayal kırıklığına uğrattı. İnanıyorum ki ilerledikçe beni yanıltacak ve yeni ufuk açıcı fikirleriyle karşımıza çıkacaktır. Şimdilik söyleceklerim bu kadar, yorumlarınızı bekliyorum

Yorum Gönder

0 Yorumlar