2018-2019 öğrenci harcları

2018 2019 Üniversite Harç Ücretleri


Konservatuvar / Fakülte / Yüksekokul AdıNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !İkinci Öğretim Ücreti
Açıköğretim FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !
Adalet YüksekokuluNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !770 TL
Bankacılık ve Sigortacılık Y.O.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.155 TL
Beden Eğitimi ve Spor Y.O.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.155 TL
Deniz Bilimleri FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.924 TL
Deniz İşletmeciliği ve Yönetimi Y.O.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !962 TL
Denizcilik FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.924 TL
Denizcilik Y.O.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !962 TL
Devlet KonservatuvarıNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !4.268 TL
Dil Tarih ve Coğrafya FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.027 TL
Diş Hekimliği FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !
Eczacılık FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !
Edebiyat FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.027 TL
Eğitim Bilimleri FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.027 TL
Eğitim FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.027 TL
Elektrik-Elektronik FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.529 TL
Endüstriyel Sanatlar Eğitim FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.027 TL
Endüstriyel Sanatlar Y.O.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.155 TL
Engelliler Entegre YüksekokuluNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.924 TL
Ev Ekonomisi Yüksekokulu eokulNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.923 TL
Fen FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.281 TL
Fen-Edebiyat Fakültesi (Edebiyat ve Sosyal Programlar)Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !962 TL
Fen-Edebiyat Fakültesi (Fen Programı)Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.281 TL
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Prog.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !2.134 TL
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Y.O.harçNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.155 TL
Gemi İnşaatı ve Deniz Bilimleri FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.924 TL
Gemi İnşaatı ve Denizcilik FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.924 TL
Güzel Sanatlar FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.924 TL
Güzel Sanatlar ve Tasarım FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.924 TL
Hemşirelik YüksekokuluNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.155 TL
Hukuk FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.155 TL
İktisadi ve İdari Bilimler FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.155 TL
İktisat FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.155 TL
İlahiyat FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.027 TL
İlahiyat Meslek YüksekokuluNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.155 TL
İletişim Bilimleri FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !962 TL
İletişim FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !962 TL
İnsani Bilimler Edebiyat FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.027 TL
İnşaat FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.529 TL
İşletme FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.155 TL
İTÜ İşletme Fakültesi Müh.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !
Kimya Metalürji FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.529 TL
Maden FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.529 TL
Makine FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.529 TL
Meslek YüksekokullarıNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !770 TL
Mesleki Eğitim FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.027 TL
Mesleki Teknoloji YüksekokuluNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.923 TL
Mimarlık FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.529 TL
Mimarlık ve Tasarım FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.529 TL
Mühendislik FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.529 TL
Mühendislik ve Doğa Bil. Fak.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.529 TL
Mühendislik ve Teknoloji Fak.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.529 TL
Mühendislik-Mimarlık FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.529 TL
Orman FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.529 TL
Ormancılık Meslek Y.O.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.155 TL
Sağlık Bilimleri FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.027 TL
Sağlık Eğitim FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.027 TL
Sağlık Hizmetleri Meslek Y.O.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !770 TL
Sağlık YüksekokullarıNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.155 TL
Sanat ve Tasarım FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.924 TL
Sivil Havacılık Meslek Y.O.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !770 TL
Sivil Havacılık YüksekokuluNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !4.268 TL
Siyasal Bilgiler FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.155 TL
Sosyal Bilimler Meslek Y.O.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !770 TL
Spor Bilimleri Teknolojisi Y.O.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.155 TL
Su Ürünleri FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.924 TL
Su Ürünleri Meslek Y.O.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !770 TL
Takı Tek. ve Tasarımı Y. O.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.155 TL
Tapu Kadastro Meslek Y.O.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !770 TL
Teknik Bilimler Meslek Y.O.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !770 TL
Teknik Eğitim FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.147 TL
Teknoloji FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.529 TL
Tekstil Tek.ve Tasarım FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.924 TL
Tıbbi Biyolojik Bilimler ProgramıNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !2.134 TL
Tıp FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !
Ticaret Turizm Eğitim FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.027 TL
Turizm FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.027 TL
Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Y.O. Turizm ve Otelcilik İşletmeciliği Y.O.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !770 TL
Turizm ve Otelcilik Meslek Y.O.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !770 TL
Tütün Eksperliği YüksekokuluNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.923 TL
Uçak ve Uzay Bilimleri FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.529 TL
Ulaştırma YüksekokuluNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.155 TL
Uygulamalı Bilimler YüksekokuluNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.155 TL
Uzaktan Eğitim Meslek Y.O.Normal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !770 TL
Veteriner FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !2.134 TL
Yabancı Dil Destek BirimleriKazandığı fakültenin, yüksekokulun ve bölümün katkı payını öder.
Yabancı Dil Hazırlık OkullarıKazandığı fakültenin, yüksekokulun ve bölümün katkı payını öder.
Yabancı Dil Hazırlık SınıflarıKazandığı fakültenin, yüksekokulun ve bölümün katkı payını öder.
Ziraat FakültesiNormal Öğretim Katkı Payı KALDIRILDI !1.529 TL

Yorum Gönder

0 Yorumlar